INNE INFORMACJE

Wpływ RTG 11-02-2021

Informacja o wpływie działalności wykonywanej przez jednostkę organizacyjną polegającej na uruchomieniu pracowni rtg oraz uruchomieniu i stosowaniu aparatów rtg na zdrowie ludzi i na środowisko

 

Na podstawie art. 32c ust. 2 ustawy Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 1792, z późn. zm.), informuję, że w jednostce organizacyjnej:

 

Airnet Service Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Krakowskiej 106

wykonywana jest działalność związana z narażeniem na promieniowanie jonizujące, polegająca na:

·         uruchamianiu i stosowaniu urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące ;

·         uruchamianiu pracowni, w których mają być stosowane źródła promieniowania jonizującego.

 

Dla jednostki zostały wydane decyzje zezwalające na uruchomienie i stosowanie aparatury rtg do kontroli bezpieczeństwa przesyłek i bagażu:

Hi-Scan 145180 – zgodę wydała Państwowa Agencja Atomistyki z dnia 28.06.2011 r., znak pisma: D-17837

Hi-Scan 145180-2is  – zgodę wydała Państwowa Agencja Atomistyki z dnia 01.10.2019 r., znak pisma: ANEKS Nr 1 do zezwolenia Nr D-17837 z dnia 28.06.2011 r.

 

Na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy Prawo atomowe, w celu dostosowania sposobu oceny zagrożenia do jego spodziewanego poziomu, pracownicy jednostki organizacyjnej zostali zaliczeni do kategorii „B” narażenia. Ocena narażenia pracowników prowadzona jest na podstawie systematycznych pomiarów dawek środowiskowych i indywidualnych w sposób pozwalający stwierdzić prawidłowość zaliczenia pracowników do tej kategorii.

W przeciągu ostatnich 12 miesięcy nie stwierdzono przekroczenia dawek granicznych określonych dla  pracowników.

Przeprowadzono pomiary dozymetryczne rozkładu mocy dawki promieniowania jonizującego X wokół aparatów rtg, podczas których potwierdzono, że konstrukcja ścian, stropów, okien, drzwi oraz zainstalowane urządzenia ochronne w pracowni rtg zabezpiecza osoby pracujące, osoby z ogółu ludności przebywające w sąsiedztwie, a także osoby z ogółu ludności przed otrzymaniem w ciągu roku dawek określonych w § 2 i § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. (Dz. U. Nr 180, poz. 1325).

RODO 27-07-2018

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z rozpoczęciem z dniem 25 maja 2018 r. stosowania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), na podstawie art. 14 RODO, Airnet Service Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwany dalej „ANS”) informuje o zasadach związanych z przetwarzaniem przez ANS danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.                   

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku:

1.     Administrator. Administratorem Państwa danych osobowych jest Airnet Service Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Krakowska 106, 02-256 Warszawa, NIP 5222934740, REGON 142074793, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS po nr 340372.

2.     Inspektor Ochrony Danych Osobowych

W sprawach dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, a także przysługujących Panu/Pani uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych ANS pod adresem e-mail: rodo@ans.waw.pl lub pod numerem telefonu (22) 33 20 826.

3.     Cele i podstawy przetwarzania. ANS przetwarza dane osobowe:

a)   w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na ANS w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej i wykonywaniem zawartych umów, w tym kontaktowanie się z klientem w związku z ich wykonywaniem (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO);

b)   w celu rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust 1 lit. c RODO);

c)   w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji przez ANS na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

d)   w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

e)   w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

4.     Odbiorcy danych. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  podwykonawcy, którzy na podstawie stosownych umów podpisanych z ANS przetwarzają dane osobowe, których Administratorem jest ANS.

5.     Okres przechowywania danych. Państwa dane osobowe przechowywane są przez:

a)   okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa dotyczącymi rozliczeń publiczno-prawnych, nie krócej jednak niż do czasu ostatecznego rozliczenia lub przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających ze wzajemnej współpracy, a w przypadku powstania sporu do jego ostatecznego zakończenia przez co rozumiemy również skuteczne zakończenie postepowania egzekucyjnego,

b)   dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego celu Administratora przetwarzane są do czasu wniesienia sprzeciwu, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

c)   dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody osoby przekazującej dane przetwarzane są do czasu jej wycofania.

6.     Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia:

a)    prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);

b)    prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (art. 16 RODO);

c)     prawo usunięcia danych (art. 17 RODO);

d)    prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);

e)    prawo przenoszenia danych ( art. 20 RODO);

f)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO);

Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z nami droga elektroniczną wysyłając wiadomość na adres e-mail: rodo@ans.waw.pl lub pisemnie na adres siedziby naszej firmy.

7.     W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: rodo@ans.waw.pl

8.     Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub przetwarzanie danych następuje w celu realizacji umowy z ANS. Brak podania wymaganych danych osobowych będzie powodował niemożliwość realizacji tej umowy.

9.     Administrator nie przekazuje Państwa danych poza teren Polski/UE/EOG.

10.   Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będą Państwo mogli wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochronny Danych Osobowych.

11.   Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

PIKNIK 2018 14-06-2018

Dziś na terenie naszego terminala odbył się coroczny piknik organizowany przez Airnet Service Sp. z o.o., Lufthansa Cargo oraz Swiss WorldCargo.

Wszytkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie oraz wspólną zabawę :)

 

PIKNIK 2017 29-06-2017

Wszystkim naszym gościom i współpracownikom dziękujemy za udział w tegorocznym pikniku. Wspólnie spędzony czas był dla nas wszystkich okazją do dobrej zabawy oraz do nawiązania i zacieśnienia znajomości.

 

PIKNIK 2016 22-06-2016

Gorące podziękowania dla wszystkich gości naszego dorocznego pikniku za wspólnie spędzony czas i zabawę.

Jak zawsze mogliśmy na Was liczyć!

 

ZMIANY W MAGAZYNIE ANS 11-05-2016

Z przyjemnością informujemy, że od kwietnia 2016 roku powiększyliśmy nasz magazyn o dodatkową przestrzeń przeznaczoną do obsługi przesyłek lotniczych. Uruchomiliśmy również nowy gate rozładunkowy wyposażony w platformę przeładunkową oraz rękaw. Wprowadzone zmiany umożliwią skrócenie czasu przyjęcia i rozładunku ciężarówek.

Dla usprawnienia procesu odbioru przesyłek aktywowaliśmy dodatkowy gate (od strony rampy) przeznaczony do wydań towarów importowych.

Poczynione inwestycje podniosą efektywność oraz płynność funkcjonowania naszego magazynu.

 

ZMIANY ORGANIZACYJNE 05-08-2015

ZMIANY ORGANIZACYJNE W URZĘDZIE CELNYM I W WARSZAWIE !

Z dniem 31 lipca 2015 r. nastąpiła likwidacja Oddziału Celnego III w Warszawie, ul. Postępu 13 A. Dotychczasowe zadania z zakresu obsługi podmiotów dokonywane są obecnie w Oddziale Celnym IV z siedzibą przy Al. Krakowskiej 106 w Warszawie. 

W związku z powyższą zmianą w ramach Oddziału Celnego IV zostały również utworzone: Centrum Odpraw Drogowych oraz Centrum Urzędowego Dokonywania Odpraw (CUDO).

Więcej informacji na: http://ans.waw.pl/urzad-celny.php

 

PIKNIK 2015 25-06-2015

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego corocznego pikniku za wspaniałą atmosferę i zabawę w miłym towarzystwie.

      

5-lecie Airnet Service 10-06-2015

9 czerwca 2015 roku minęła 5 rocznica działalności firmy Airnet Service Sp. z o.o.

Z tej okazji wszystkim Klientom chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować za dotychczasową współpracę. Liczymy na koleje lata owocnych działań.

W związku z tym wydarzeniem odbyło się uroczyste spotkanie w gronie pracowników spółki, które zostało zwieńczone jubileuszowym tortem.

 

PIKNIK 2014 03-07-2014

27.06.2014 już po raz kolejny odbył się piknik organizowany przez Arinet Service, Lufthansę Cargo oraz DGM Poland. Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za przybycie oraz mile spędzony czas. Do zobaczenia w przyszłym roku !!!